شماره تلفن: 88559070-021

سوئیچ های سری 3850

سوئیچ های سری 3850 | شرکت ksp از سال 1385 فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات در زمینه شبکه های کامپیوتری و اینترنت آغاز نمود. شرکت ksp باتکیه بر تجربه و دانش فنی چندین سال موسسین خود در حوضه های گوناگون تکنولوژی در سطح ملی آغاز نموده. امروز در این مقاله سعی داریم سوییچ های سیسکو 3560ر را به شما توضیح دهیم.

با شرکت کی اس پی همراه باشید

معرفی محصولات سیسکو سری C3850 

وارد کننده محصولات سوئیچ سیسکو در ایران

مفهوم سیسکو

اگر با سیستم‌ها و شبکه‌های کامپیوتری سروکار دارید، حتماً با نام سیسکو Cisco برخورد کرده‌اید. سیسکو به مجموعه محصولاتی گفته می‌شود که در زمینه شبکه‌های کامپیوتری، طراحی، ساخت، پیکربندی و سیستم عامل در این شبکه‌ها کاربرد دارد. سیسکو سیستمز (American multinational technology company) شرکت فناوری چندملیتی آمریکاییاست که در سرتاسر جهان فعالیت می‌کند و بیشتر به خاطر محصولات شبکه‌های کامپیوتری خود شناخته شده است.سیسکو به عنوان شرکتی که محصولات خود را بیشتر به سایر مشاغل ارائه می‌دهد، در اوایل فعالیت خود چندان شناخته شده نبود، اما در دهه دوم قرن بیست و یکم به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در ایالات‌متحده تبدیل شد. سیسکو در سال 1984 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در سن خوزه، کالیفرنیا قرار دارد.

تاریخچه سیسکو

بنیان‌گذاران سیسکو، لئونارد بوزاک و ساندرا لرنر، زوجی بودند که در دوران دانشجویی در دانشگاه استنفورد با هم آشنا شدند. پس از فارغ‌التحصیلی در سال ۱۹۸۱، آن‌ها در مدرسه‌ای مشغول به کار شده و امکانات کامپیوتر دو بخش مختلف را مدیریت می‌کردند. بوزاک راهی برای اتصال شبکه‌های کامپیوتری مربوطه خود با استفاده از فناوری که سایر کارمندان استنفورد در دهه ۱۹۷۰ ابداع کرده بودند، یافت. او و لرنر دریافتند که فناوری روتر، همان‌طور که از آن نام مشخص است، می‌تواند برای استفاده در مقیاس بزرگ در خارج از دانشگاه بسیار کارآمد باشد. در دسامبر ۱۹۸۴ این دو فرد، شرکت سیسکو سیستمز (Cisco Systems) را تأسیس کردند که نام شرکت را از شهر سانفرانسیسکو الهام گرفته بودند. استنفورد در نهایت مجوز نرم‌افزار اختصاصی خود را به سیسکو داد.

سوئیچ های سری 3850

سوئیچ های این سری از شرکت سیسکو یکی از قدرتمند ترین سوئیچ های جهان است؛ که در لایه های آن از core و distribution استفاده می کند. سوئیچ های سری 3850 سیسکو با عنوان next generation شناخته می شود. در این نسل از سوئیچ های سیسکو از سه کلاس ip base و ip service استفاده می شود که در پلتفرم های آن از 48/24/12 پورتی ارائه شده است. یکی از ویژگی های جدید و خاص در سوئیچ های سری 3580 سیسکو پشتیبانی از Stack Power و Stackwise می باشد. این ویژگی باعث می شود تا 9 سوئیچ دیگر با میزان 400 گیگاهرتز به یکدیگر متصل شوند و از کابل رابط استک پاور به عنوان منبع تغذیه سوئیچ استفاده شود.

سوئیچ های سری 3850 از قابلیت هایی همچون POE و POE+ استفاده می کند. قابلیت های گفته شده در این سری از سوئیچ های سیسکو توانایی ارسال ولتاژ به میزان 15 وات و 30 وات روی هر پورت را ایجاد نموده است. شرکت سیکو تصمیم گرفت در این سری از سوئیچ های تولیدی اش قابلیت UPOE را قرار دهد. با این وجود سوئیچ های سری 3850 قابلیت ارسال ولتاژ با مقدار 60 وات را در هر پورت دارد.

این سری از سوئیچ ها به صورت ماژولار بوده است و در چند مدل مختلف طراحی شده اند. در هر یک از مدل های سوئیچ 3850 دو منبع تغذیه و سه فن به کار برده شده است. همچنین از پورت های فیبر نوری بر پایه RJ45 طراحی شده است. پورت هایی که بر پایه RG45 هستند از سرعت 10/100/1000 بر پایه فیبر نوری با سرعت 1 الی 10 گیگابایت طراحی شده است. شرکت سیسکو در برخی از مدل های سوئیچ سری 3850 از تکنولوژی مولتی گیگابایت اترنت استفاده کرده است. این تکنولوژی مخصوص شرکت سیسکو بوده است و تنها متخصصان این شرکت توانایی استفاده از آن را دارند. سرعت بردهای این سوئیچ حدود 1، 2.5 و 10 گیگابایت بر اساس مگاپیکسل است که در بستر کابل ها قرار می گیرند. سوئیچ های سری 3850 مدل VSC3850-48XS از پورت های QSFP+ باسرعت 40 گیگابایت استفاده می کنند. سوئیچ های این سری از شرکت سیسکو همانند سوئیچ های سری 3650 است؛ زیرا میان شبکه های بیسیم کابل همگرایی را به وجود می آورد که قابلیت هندل را دارند. همچنین ترافیک موجود در وایرلس حدود 40 گیگابایت می باشد.

سوئیچ های سری 3850 از پردازنده های ASIC استفاده می کنند. UADP قابلیت پردازش و ترافیک های بیسیم را دارند. و آنها را در یک دیتا پلن متمرکز می کنند. هر دو این کانال ها ارتباطی بیسیم و کابلی دارند. که می توانند سرویس های خاص شبکه SDN را در این سوئیچ ها اعمال کنند. UADP مخفف کلمه Unified Access Data Plane است . همچنین کلمه SDN مخفف کلمه Software Defined Networking می باشد. این سوئیچ ها قابلیت پشتیبانی از روتینگ های IPV4 و FNF و QOS را دارند. FNF مخفف کلمه Flexble Net Flow است. پاورهای سوئیچ سری 3850 سیسکو می توانند دو منبع تغذیه را به صورت همزمان پشتیبانی کنند. توجه داشته باشید هنگام خرید منبع خرید می بایست به صورت دیفالت روی سوئیچ نصب شده باشد. یکی دیگر از قابلیت های جذاب این سوئیچ اضافه کردن یک منبع تغذیه دیگر است. که به صورت DC به مشتریان ارائه می شود. با رشد برنامه های کاربردی جهت شناسایی استانداردهای جدید در زیر ساخت های شبکه پهنای باند مصرفی را قرار دادند که میزان فعالیت را نمایش می دهد. شبکه زیر ساختی که وجود دارد از کابل هایی با پهنای باند 10 گیگی طراحی شده است. شرکت سیسکو با کشف و طراحی تکنولوژی اترنت و مولتی گیگابایت باعث شده است تا کابل هایی با مدل cat5e و cat6 از پهنای باند 10 گیگابایتی استفاده نماید. در این تکنولوژی قابلیت UPOE وجود دارد که جزء مهمترین اشیاء اینترنت محسوب می شود.

سوئیچ های سری 3850 سیسکو قابلیت پشتیبانی 100 اکسس پوینت و 2000 کلاینت را در وایرلس خود دارد. این سوئیچ ها از وایرلس کنترلر داخلی استفاده می کنند. و به صورت اینت گرتد عمل می کند. هر یک از سوئیچ های سری 3850 سیسکو می تواند 2 مود را به عنوان وایرلس کنترلر داخلی هدایت کند.

سوئیچ های سری 3850

مزایای سوئیچ های سیسکو 3850

انواع و تعداد پورت: تعداد پورت سوئیچ‌های سری 3850 متفاوت است. تعداد پورت های این سری از سوئیچ ها شامل 12،24 و 48 پورت می باشد. پورت‌های Ethernet: سوئیچ سیسکو 3850 شامل پورت‌های Ethernet است که برای اتصال دستگاه‌ها به شبکه استفاده می‌شوند. این پورت‌ها معمولاً با استفاده از کابل‌های شبکه اترنت (مانند کابل Cat5e یا Cat6) به دستگاه‌های متصل می‌شوند. پورت‌های Uplink: سوئیچ سیسکو 3850 دارای پورت‌های Uplink است که برای اتصال به سوئیچ‌های دیگر یا تجهیزات شبکه‌ای مانند مسیریاب‌ها (روترها) استفاده می‌شوند. این پورت‌ها معمولاً پورت‌های Gigabit Ethernet یا 10 Gigabit Ethernet هستند. پورت‌های Stack: برخی از مدل‌های سوئیچ سیسکو 3850 دارای پورت‌های Stack هستند که برای اتصال به سوئیچ‌های دیگر در یک استک (Stack) استفاده می‌شوند. این پورت‌ها به شما اجازه می‌دهند تا چندین سوئیچ را به هم متصل کرده و آن‌ها را به عنوان یک واحد مدیریت کنید. پورت‌های SFP/SFP+: برخی از مدل‌های سوئیچ سیسکو 3850 دارای پورت‌های SFP (Small Form-Factor Pluggable) یا SFP+ هستند. این پورت‌ها برای اتصال به تجهیزات شبکه با استفاده از ماژول‌های SFP/SFP+ (مانند ماژول‌های فیبر نوری یا مسی) استفاده می‌شوند. این پورت‌ها به شما امکان می‌دهند از طریق کابل‌های فیبر نوری یا مسی به شبکه متصل شوید. پورت‌های USB: برخی از مدل‌های سوئیچ سیسکو 3850 دارای پورت‌های USB هستند. این پورت‌ها برای اتصال دستگاه‌های USB (مانند فلش درایوها یا مودم‌ها) به سوئیچ استفاده می‌شوند.

پشتیبانی از فناوری PoE: سوئیچ‌های سری 3850 دارای قابلیت PoE هستند برق مورد نیاز توسط کابل شبکه تامین می‌شود. در ادامه بهتر است ذکر کنیم سوئیچ‌های 3850 از قابلیت UPoE برخوردار می‌باشند، این قابلیت امکان ارسال ولتاژ تا 60 وات برای هر پورت را فراهم می‌کند. سوئیچ‌های سیسکو سری 3850 از فناوری PoE (Power over Ethernet) پشتیبانی می‌کنند. PoE به شما امکان می‌دهد تا تجهیزات شبکه مانند تلفن‌های IP، دوربین‌های تحت شبکه، یا دستگاه‌های دیگر را از طریق کابل شبکه Ethernet تغذیه کنید، بدون نیاز به منبع تغذیه جداگانه برای هر دستگاه. مدل‌های سوئیچ سیسکو 3850 که با پورت‌های PoE عرضه می‌شوند، دارای قابلیت تأمین برق برای دستگاه‌ها در حدود استاندارد PoE 802.3af یا PoE+ 802.3at هستند. این استانداردها توانایی تأمین برق تا حداکثر 15.4 وات (برای PoE) یا 30 وات (برای PoE+) را برای هر پورت فراهم می‌کنند. اگر نیاز دارید تا تجهیزاتی که از تغذیه PoE استفاده می‌کنند را به سوئیچ سیسکو 3850 متصل کنید، باید مدلی را که با پورت‌های PoE یا PoE+ ارائه می‌شود انتخاب کنید. معمولاً مدل‌هایی که شامل “P” در نام آن‌ها هستند (مانند 3850-24P یا 3850-48P) قابلیت PoE را دارند.

پشتیبانی از +QSFP: سوئیچ‌های سری 3850 از قابلیت SFP و QSFP پشتیبانی می کنند. به این صورت که این دستگاه ها از ماژول های SFP پشیتبانی کرده و علاوه بر آن دارای 2 الی 4 عدد ماژول QSFP+ هستند. که شما از این پورت‌ها می‌توانید به عنوان آپلینک استفاده کنید. در ادامه بهتر است ذکر کنیم که پورت های +QSFP از سرعت‌های 1 گیگ، 10 گیگ و 40 گیگ پشتیبانی می‌کند. سوئیچ‌های سیسکو سری 3850 از پورت‌های QSFP+ (Quad Small Form-Factor Pluggable Plus) نیز پشتیبانی می‌کنند. پورت‌های QSFP+ از طریق کابل‌های فیبر نوری یا کابل‌های مسی با دستگاه‌های شبکه دیگر به صورت فیزیکی و اتصال منطقی ارتباط برقرار می‌کنند. پورت‌های QSFP+ در سوئیچ‌های سیسکو 3850 معمولاً برای اتصال به تجهیزات با پهنای باند بالا مانند سوئیچ‌ شبکه، مسیریاب‌ (روترها)، سرورها یا دستگاه‌های ذخیره سازی (Storage) استفاده می‌شوند. این پورت‌ها قابلیت انتقال داده‌ها با سرعت‌های بالا مانند 40 گیگابیت بر ثانیه (40Gbps) یا 100 گیگابیت بر ثانیه (100Gbps) را دارند.

قابلیت Stack: همچنین از دیگر ویژگی های این سری از سوئیچ های سیسکو قابلیت استک است که قابلیت های مهمی همچون StackWise و Stack Power در اختیار شما قرار می دهد. توجه داشته باشید که این دو قابلیت شرایط را به گونه‌ای برای شما فراهم می‌کند تا شما بتوانید 9 سوئیچ را با یکدیگر استک کنید. زیرا در این صورت می‌توان به توان عملیاتی 480 گیگابیت بر ثانیه رسید. توجه داشته باشید این دو قابلیت می‌تواند به شما کمک کند تا منابع تغذیه سوئیچ‌‍‌ها را یکپارچه کنید. در این صورت اگر هر کدام از منبع تغذیه‌ سوئیچ‌ها خراب شود سایر منابع تغذیه، برق رسانی به آن سوئیچ را انجام می‌دهند. لازم به ذکر است بدانید شما می‌توانید با استفاده از کابل رابط StackPower منابع تغذیه سوئیچ‌ها را یکپارچه کنید.

نحوه نامگذاری سوئیچ سیسکو  

برای مثال پارت نامبر WS – C 2960 24 P C-L را در نظر بگیرید. ملاک نامگذاری سوئیچ های سیسکو تکنولوژی‌ها و قابلیت‌هایی است که هر یک از آنها دارند. برخی از ویژگی‌های سوئیچ را از نام آن می‌توان فهمید. برای خرید انواع سوئیچ سیسکو توجه به مشخصات فنی آنها بسیار مهم است. 

WS: نشان می‌دهد که این دستگاه یک سوئیچ است.

C: یعنی این دستگاه از سری کاتالیست (شاسی) سیسکو است.

X: این سری نیز همانند سری S دارای پورت‌های یک گیگابیتی Downlink بوده اما از قابلیت Stack تا هشت دستگاه پشتیبانی می‌کنند.

XR : کلیه قابلیت‌های سری X را دارد و با این تفاوت که در این سری از سوئیچ ها پاور Redundant قرار داده شده است.

CX: کامپکت مدل است، یعنی حجم کوچکتری نسبت به سایر سوئیچ‌ها دارند. قیمت کمتر این سوئیچ ها آن را برای محیط‌هایی که بار ترافیکی کمی دارند (مثل مراکز آموزشی و دفاتر) مناسب می‌کند.

عدد بعد از 2960: عدد 8 یا 12 یا 24 یا 48 نشان دهنده تعداد پورت سوئیچ است.

مفهوم حرف اول بعد از تعداد پورت

در نامگذاری سوئیچ سیسکو مفهوم حرف اول پارت نامبر سوئیچ سیسکو چیست؟ این حرف همان پورت‌های downlink هستند و به ترتیب زیر است:

حرف T: یعنی سوئیچ سیسکو دارای پورت اکسس از نوع اترنت است یعنی پورت‌هایی که سوکت RJ45 می‌خورند.

حرف L: در LPD بیانگر کلمه Lite است یعنی در استاندارد PoE حداکثر 370 وات انرژی برق تامین می‌شود.

حرف P: نشان دهنده پورت POE با سرعت گیگ. این سوئیچ ها باید 24 پورت باشند با توان 370 وات

حرف LP: در سوئیچ های 48 پورت سری 2960 S توان POE می‌تواند زیاد یا کم باشد. سوئیچ ها با توان 370  وات و 740 وات عرضه می شود.

توان 370 وات : LIGHT POE

توان 740 وات : FULL POE

این پورت ها فقط گیگ هستند و سرعت 100 در این سری وجود ندارد.

حرف FP: مخفف full است یعنی استاندارد PoE را روی همه پورت‌های سوئیچ پشتیبانی می‌کند.

به این معنا که اگر مدل سوئیچ را WS-C2960X-48FPD-L فرض کنیم حرف f میگوید سوئیچ قادر است روی همه پورت‌های خود مقدار 15.4 وات برق را تامین نماید که جمعا به مقدار 740 وات میرسیم.

چیزی که میخوایی اینجاست

سوییچ سیسکو 2960

برای بررسی محصولات بیشتر از سیسکو روی دکمه زیر کلیک کنید 

انواع سوئیچ 3580

یکی از پر آوازه ترین سوئیچ های سطح بالا شبکه ، سوئیچ سیسکو 3850 میباشد.سری 3850 از خانوده کاتالیست میباشد بنابراین مدیریتی میباشد. سوئیچ های managed یا مدیریتی، دارای قابلیت های منحصر به فردی از جمله vLAN بندی و port security و غیره هستند .از دیگر ویژگی های سری 3850 ماژولار بودن آن است و این بدین معناست که قطعاتی مثل فن ، پاور و غیره از طریق ماژول به آن متصل میشوند.

انواع سوئیچ 3580

سوئیچ سیسکو مدل WS-C3850-12S-S

سوئیچ سیسکو WS-C3850-12S-S ساخت شرکت سیسکو می‌باشد و از دستگاه‌های به روز این کمپانی به‌ شمار می‌آید که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. این مدل از سوئیچ ها با نام Next Generation به بازار عرضه شده‌اند و نسل قبلی آن ها، سوئیچ‌های سطح Enterprise هستند. از این دستگاه می‌توان در لایه‌ هسته (Core) و لایه توزیع (Distribution) شبکه استفاده کرد.

سوئیچ سیسکو WS-C3850-12S-S یک سوئیچ لایه 3 می‌باشد که می‌تواند به دستگاه‌هایی مانند آی پی فون های سیسکو، (ایستگاه‌های کاربری مثل کامپیوترهای رومیزی، لپ تاپ و…) Workstation، اکسس پوینت های سیسکو، تجهیزات سرور، روتر، سایر سوئیچ‌ های شبکه و سایر تجهیزات شبکه متصل شود.

ویژگی های سوئیچ سیسکو 3560 سری WS-C3850-12S-S :

  • دارای 12 پورت SFP (فیبر نوری) با سرعت 1 گیگ
  •  دارای دو منبع تغذیه اضافی جهت جلوگیری از خاموشی احتمالی سوئیچ (به صورت ماژولار قابل تعویض هستند)
  • دارای سه عدد FAN به صورت ماژولار و قابل تعویض
  • دارای Image IOS IP Base با امکان ارتقاء به Image IOS IP Service
  •  امکان انتخاب ماژول SFP با سرعت 1 گیگ یا +SFP با سرعت 10 گیگ برای Uplink سوئیچ
  • بهرمندی از ویژگی های Routing در لایه 3

سوئیچ سیسکو مدل WS-C3850-12XS-S

سوئیچ سیسکو WS-C3850-12XS-S از جمله سوئیچ های سری 3850 سیسکو است که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. این سوئیچ شبکه از سری سوئیچ های Cisco Catalyst لایه 3 و نمونه‌ای از معماری Digital Network Architecture) DNA) شرکت سیسکو می‌باشد. این دستگاه دارای 12 پورت +SFP اترنت بوده و از منبع تغذیه و فن ماژولار پشتیبانی می کند.

ویژگی های سوئیچ سیسکو WS-C3850-12XS-S:

  • پشتیبانی از سیستم عامل IP Base
  • قابلیت کنترل یکپارچه وایرلس با حداکثر 40G ظرفیت وایرلس بر روی هر سوئیچ
  • پشتیبانی از حداکثر 100 اکسس پوینت و 2000 کابل روی هر سیستم سوئیچینگ (Switch or Stack)
  • دارای 12 پورت +SFP ده گیگابیت اترنت 
  • تکنولوژی Cisco StackWise-480 انعطاف پذیری و مقیاس پذیری بالا با گذردهی 480 گیگابیت بر ثانیه را در استک ارائه می دهد.
  • تکنولوژی Cisco StackPower
WS-C3850-12XS-S
سوییچ های سری 3580

سوئیچ سیسکو مدل WS-C3850-24P-S

سوئیچ سیسکو WS-C3850-24P-S تولید شده توسط کمپانی سیسکو و از خانواده سوئیچ شبکه های سری 3850 سیسکو می‌باشد و به نوعی آپدیت شده‌ی سوئیچ‌های سری 3750 سیسکو است که در بازار تجهیرات شبکه به فروش می رسد. به این سوئیچ قابلیت Wireless Controller اضافه شده است.

نکته1: اگر سوئیچ‌های سیسکو سری 3850 در مد Mobility Controller تنظیم شده باشند، دیگر نیازی به خرید و نصب License Access Point بر روی سوئیچ نمی‌‎باشد.

نکته2: سوئیچ‌های سری 3850 (که به صورت پیش فرض در این حالت قرار دارند) اگر در مد Agent باشد دیگر نیاز به خرید و نصب License Access Point بر روی سوئیچ نمی‌باشد.

RTU: بر روی سوئیچ‌های سیسکو License Evaluation RTU وجود دارد که دارای مهلت 90 روزه می‌باشد و در صورت عدم فعال‌سازی لایسنس بعد از 90 روز پیغام Expire بر روی سوئیچ ظاهر می‌شود و بعد از Reload شدن سوئیچ دیگر محصول قابل فعال‌سازی نخواهند بود.

ویژگی های کلی سوئیچ سیسکو WS-C3850-24P-S:

  • دارای 24 پورت گیگابیت اترنت
  • پشتیبانی از سیستم عامل Image IOS IP Base (با قابلیت ارتقاء)
  • ارائه پروتکل‌های Routing لایه 3 نظیر : پروتکل OSPF ،EIGRP ،RIPv1 ،RIPv2 و PIM
  • پشتیبانی از تکنولوژی مخصوص سیسکو به نام StackWise-480 با ارائه پهنای باند 480GBps
  • پشتیبانی از قابلیت +Power Over Ethernet Plus) PoE) یا همان استاندارد IEEE 802.3at. (ارسال برق بر روی هر پورت سوئیچ به مقدار 30W در صورت بهرمندی از منبع تغذیه 435W)
  • پشتیبانی از VLAN به تعداد 255 عدد

سوئیچ سیسکو مدل WS-C3850-24S-E

سوئیچ شبکه 24 پورتی سیسکو WS-C3850-24S-E یکی از نمونه های جدید سوئیچ های سیسکو 3850 است که در لایه ی 3 وظیفه ی مدیریت و ارسال بسته ها و داده ها را بر عهده دارد. سوئیچ سیسکو WS-C3850-24S-E از حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه فلش 2 گیگابایت برخوردار است. سایز جدول مک در این مدل سوئیچ 32K است و از این طریق امکان ارسال پیام اختصاصی ایمن به سایر دستگاه های متصل در شبکه را فراهم می کند. سوئیچ WS-C3850-24S-E Catalyst از جمله سوئیچ‌های سازمانی (Enterprise) است و با پارت نامبر WS-C3850-24S-E شناخته می شود.

ویژگی های کلی سوئیچ سیسکو WS-C3850-24S-E :

  • EEM
  • RPS Support
  • Jumbo Frames
  • VLANS
  • Voice Vlan
  • VTPv2
  • CDPv2
  • LLDP
  • 802.3ad LACP and PAgP
  •  PVST/PVST+
  • 802.1W/802.1S
سوییچ های سری 3580
سوئیچ سیسکو مدل WS-C3560-48PS-S

سوئیچ سیسکو مدل WS-C3850-24T-S

سوئیچ سیسکو WS-C3850-24T-S محصول شرکت سیسکو می‌باشد. این مدل معروف به نسل جدید (Next Generation) سوئیچ‌های سطح Enterprise شبکه می‌باشد که یکپارچگی کاملی را بین شبکه‌های سیمی و وایرلس در یک Platform واحد ارائه می‌دهد و جزء سوئیچ‌های سری 3850 سیسکو بوده که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد.

از مدل های سوئیچ های سری 3850 سیسکو می‌توان در لایه Access شبکه نیز استفاده کرد و به کمک تکنولوژی جدید سیسکو مانند مدار مجتمع که برای اپلیکیشن های UADP و ASIC ارتقا یافته است، سیاست‌های یکپارچه برای زیرساخت های سیمی و وایرلس اجرا کند و انعطاف‌پذیری و بهینه سازی اپلیکیشن را برای مدیران فراهم می کند.

ویژگی های کلی سوئیچ سیسکو WS-C3850-24T-S:

  • پشتیبانی از تکنولوژی Stackwise-480 
  • طراحی سوئیچ به صورت ماژولار
  • دارای 24 پورت RJ-45 با سرعت گیگابیت اترنت
  • پشتیبانی از یک ماژول شبکه با قابلیت Hot-swappable (اختیاری)
  • پشتیبانی از سیستم عامل IP Base
  • پشتیبانی از 4000، VLAN و 25 عدد Access Point
  • دارای سه عدد FAN و دو عدد Power به صورت ماژولار (قابل تعویض)

شرکت ksp همیشه منتظر شماست که تا بهترین کیفیت را به شما عرضه کند شما به راحتی میتوانید برای خرید سوییچ های سیسکو به ما اعتماد کنید این شرکت با مدریریت اقای محمد درزی از سال 1385 فعاليت خود را با هدف ارائه خدمات در زمينه شبکه هاي کامپيوتري و اينترنت آغاز نمود. شرکت KSP با تکيه بر تجربه و دانش فني چندين ساله مؤسسين خود درحوزه هاي گوناگون تکنولوژي در سطوح ملي آغاز نموده است.

با مطالعه مقالات بیشتر همراه ما باشید.

مقالات بیشتر

تماس با ما